Cambridge Weight Plan

Άσκηση

Άσκηση, δίαιτα και εγώ

Η Cambridge Weight Plan δεν δεσμευεται μόνο να σας βοηθήσει να επιτύχετε το ιδανικό σας βάρος, αλλά και να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το νέο σας σχήμα από κορυφαίους με μια καλύτερη φυσική κατάσταση, πιο υγιεινό τρόπο ζωής σε μακροπρόθεσμη βάση. Η ενότητα αυτή έχει ως στόχο να σας εκπαιδεύσει για την καταλληλότητα και την άσκηση και δεν θα μπορούσε να είναι πιο εύκολη για τη φυσική μας κατασταση με το πρόγραμμα Cambridge.

Η άσκηση κατά τη διάρκεια της δίαιτας, μπορεί να είναι πολύ ευεργετική και είναι πολύ σημαντικό για τη μακροπρόθεσμη διατήρηση του βάρους. Μπορεί να ενισχύσει τα επίπεδα ενέργειάς σας, την τόνωση σας, να βελτιώσει την κυκλοφορία και να βοηθήσει να φτιάξετε το σώμα σας πιο γρήγορα.

Είναι μια πράξη εξισορρόπησης

AΗ επίτευξη της σωστής ισορροπίας του να τρώει καποιος υγιεινά και να είναι δραστήριος, χωρίς να αναφέρουμε το γεγονός ότι μας ανεβάζει δεν μπορεί από το να είναι μια πρόκληση!

Ξεκινήστε με μίνι προσαρμογές, όπως πιο μεγάλες βόλτες για τα σκυλιά, πηγαιντε με τα πόδια τα παιδιά στο σχολείο αντί να οδηγήσετε και το παλιό κλασικό χρησιμοποιείτε τις σκάλες αντί τις κυλιόμενες σκάλες! Η άσκηση και η διατροφή = ιδανικός συνδυασμός.

Ποιοι είναι οι κίνδυνοι για την υγεία όταν είναι κάποιος μη δραστήριος;

Οι πιο κοινοί μακροπρόθεσμοι κινδύνοι για την υγεία περιλαμβάνουν τη στεφανιαία καρδιακή νόσο, εγκεφαλικά επεισόδια, υψηλή αρτηριακή πίεση, διαβήτη τύπου 2, οστεοπόρωση και αύξηση του σωματικού βάρους. Βραχυπρόθεσμα προβλήματα περιλαμβάνουν κόπωση, δύσπνοια, μειωμένα επίπεδα ενέργειας, κόπωση και άπνοια κατά τον ύπνο (μια διαταραχή του ύπνου που παρατηρείται σε παχύσαρκους ή σε υπέρβαρους ανθρώπους).

Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι δεν θα υποφέρουν όλοι από τις επιπλοκές της υγείας, ως αποτέλεσμα του ότι είναι ανενεργή-μη δραστήριοι, αλλά και οι συνήθειές σας, καλές ή κακές θα μπορούσαν να επηρεάσουν την οικογένειά σας. Θυμηθείτε ένας αυξανόμενος αριθμός εφήβων πάσχουν τωρα από διαβήτη τύπου 2 και το 27% των παιδιών θεωρούνται υπέρβαρα.

Γρήγορα γεγονότα

  • Η άσκηση βοηθά στη διατήρηση της άλιπης μάζας του σώματος και βοηθά στη μείωση του σωματικού λίπους.
  • Η αύξηση των επιπέδων της δραστηριότητας μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο της στεφανιαίας νόσου, τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου και την υψηλήςαρτηριακή πίεση.
  • Η κυβέρνηση συνιστά τουλάχιστον 30 λεπτά μέτριας δραστηριότητας 5 ημέρες την εβδομάδα.

 

Εκγύμνασης με την Cambridge.

Πριν προβείτε σε ένα νέο πρόγραμμα άσκησης θα πρέπει να εξετάσετε την τρέχουσα υγεία σας, το βάρος, την ηλικία και τον τρόπο ζωής που ακολουθείτε.Αν δεν ήσασταν σωματικά δραστήριοι για λίγο, στη συνέχεια, ξεκινήστε αργά και δουλέψτε στον τρόπο σας επάνω χρησιμοποιώντας κάποιο Βήμα της Cambridge από το Πρόγραμμα με τα βήματα.

Θα είναι χρήσιμο να συμβουλευτείτε το Σύμβουλο σας της Cambridge πριν ξεκινήσετε την άσκηση. Αν έχετε ΔΜΣ 30 +, διαβητικος ή άτομο με ειδικές ανάγκες, τότε μπορεί να θέλετε να μιλήσετε με το γιατρό σας σχετικά με τις βέλτιστες μεθόδους άσκησής που θα είναι καλύτερες για εσάς.

Γυμναστική με το πρόγραμμα της Cambridge

Penny Porter MSc, BSc (Hons), MCSP, SRP, FISTC, REP, είναι μια ηγετική φυσιογνωμία στον αθλητισμό της επιστήμης και της βιο-μηχανικής, που είναι ένας από τους κορυφαίους συμβούλους άσκησης της χώρας. Με τις γνώσεις και την τεχνογνωσία της, έχουμε δημιουργήσει τη Γυμναστική με τη Cambridge, που παράγει ένα πακέτο κατάλληλο για τους πελάτες της Cambridge !

Αυτό το μοναδικό πακέτο είναι η αρχή για κατι πιο υγιεινό για σας. Το συνοδευτικό DVD είναι εύκολο να ακολουθηθει και παρουσιάζει απο τεντώματα, ενώ κάθεστε στην καρέκλα σε πλήρη αερόβιες κινήσεις, ακόμη και ασκήσεις στην πισίνα.

Έτσι, όταν έχετε ελευθερο χρονο 10 λεπτά χρησιμοποιείστε αυτό ως οδηγό και πρόοδο. Για περισσότερες πληροφορίες και έρευνες αγοράς, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον τοπικό σας σύμβουλο.

Βήμα προς βήμα οδηγός

Περισσότερες πληροφορίες μπορούν να βρεθούν στο γυμναστήριο με εγχειρίδιο της Cambridge.

Υγιές πρόγραμμα εκγύμνασης.

Χρήσιμες συμβουλές:

  • Δουλειές του σπιτιού, το πλύσιμο του αυτοκινήτου και η κηπουρική είναι μεγάλοι τρόποι για να χάσετε θερμίδες, χωρίς καν να το αντιληφθείτε!
  • Φοράτε κατάλληλα υποδήματα που να υποστηρίζουν τους αστραγάλους σας.
  • Κάνετε ζέσταμα και αποθεραπία για τουλάχιστον 5 λεπτά το καθένα πριν και μετά την άσκηση.
  • Υπάρχουν 600 μύες στο σώμα μας, η οποία αποτελεί το 40% του σωματικού μας βάρους.
  • Ο εξοπλισμός για την άσκηση δεν χρειάζεται να είναι ακριβός, αντικείμενα καθημερινής οικιακής χρήσης μπορεί να αρκεί.

Ξεκινώντας

Πριν από την έναρξη με το πρόγραμμά σας θα πρέπει να κάνετε ένα ζεστό συνεδρία up. Warming βοηθά τους μυς και τις αρθρώσεις ευλυγίζομαι οποία θα βοηθήσει να αποφευχθεί η καταπόνηση, τραυματισμό ή κράμπα. Ζεστό rountine up σας πρέπει να αποτελείται από ελαφρύ τέντωμα και τουλάχιστον 5 λεπτά της καρδιο άσκηση για να πάρει την καρδιά σας στα ύψη!

Ποια οφέλη θα παρατηρήσετε;

Η τακτική άσκηση και η αύξηση των επιπέδων φυσικής κατάστασης σας θα σας επηρεάσει με τρεις κύριους τρόπους βελτίωσης μυϊκή, του αναπνευστικού συστήματος και των σκελετικών συστημάτων. Απόδειξη αυτού μπορεί να δει κανείς στα ακόλουθα.

  • Μύες, τένοντες και τους συνδέσμους γίνει ισχυρότερο.
  • Η απώλεια βάρους.
  • Τον τόνο των μυών.
  • Την προώθηση της οστικής πυκνότητας για την προστασία από οστεοπόρωση.
  • Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.
  • Αυξημένη ευελιξία.

Best Buy: Pedometer

Οι ειδικοί συστήνουν ότι ένας υγιής ενήλικας θα πρέπει να περπατήσετε περίπου 5 μίλια την ημέρα, που έχει εντυπώσει 10,000 βήματα!

Ένα βηματόμετρο σας επιτρέπει να δείτε πόσα βήματα έχετε πάρει εκείνη την ημέρα. Τα πιο ακριβά μοντέλα μπορούν να μετρήσουν την ποσότητα των θερμίδων που έχουν καεί. Μπορεί να είναι μια καλή ιδέα για το λογότυπο σας ποσά κάθε μέρα, στη συνέχεια, δοκιμάστε και βασίζεται στην προηγούμενη.

Διαχείριση του βάρους σας - θυμηθείτε να εξισορροπήσει

Κρατήστε ένα αρχείο της άσκησης που κάνετε, πάρτε τις μετρήσεις σας και να ζυγίζεστε κάθε μήνα για να παρακολουθείτε την επιτυχία σας!

Εάν αισθάνεστε ευτυχείς αρκετά για να το πράξουν, τότε που τον εαυτό σας φυσικής κατάστασης και τους στόχους απώλειας βάρους για το συγκεκριμένο μήνα.

Κρατήστε ένα ημερολόγιο του τι έχετε κάνει εκείνη την ημέρα, ακόμα κι αν αισθάνεστε ότι είναι ασήμαντο, θα μπορούσε να βοηθήσει αν κάνεις συνεχώς κάτι ενεργό, ακόμα κι αν είναι hoovering το σαλόνι, μετακίνηση επίπλων ή το πλύσιμο του αυτοκινήτου.

end faq

Θέλετε να γίνετε σύμβουλος; Επικοινωνήστε μαζί μας!

Στείλτε μας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή τηλεφωνήστε μας στο (+30) 212 213 4383

Body Mass Index

Δείκτης μάζας σώματος - Body Mass Index calculator

Χρειάζεστε να χάσετε κιλά;

Location

  • Πέτρου Ράλλη 351, Νίκαια 18450.
  • (+30) 212 213 4383